Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hollandpromo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
✒ Contactformulier
info@hollandpromo.nl
⚲ Ambachtsstraat 13
7461 TP - Rijssen
Geen bezoekadres
KvK 69112215
BTW nr. NL857740453.B01
Aanleverspecificaties
Werktekeningen / Templates
Verzending en retourbeleid
Klachtenformulier
Reviews
Veelgestelde vragen
Schrijf jezelf in voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting voor je eerstvolgende bestelling!